К ампанията „От любов към живота – AVON срещу рака на гърдата“ за пореден път повежда смела битка с най-коварната женска болест, отправяйки покана към всички съпричастни с каузата за „Окриляващ поход“ на 25 април в София.
Посланиците на кампанията Койна Русева, Поли Генова и Драго Симеонов заедно със смелите сървайвъри от фондация „Една от 8“ ще очакват участниците в похода на площад „Княз Александър I Батенберг“ точно в 11 ч. Ръка за ръка, всички заедно ще оцветят улиците на София в розово в знак на подкрепа към засегнатите от заболяването жени, техните семейства и приятели.
Основен акцент на „От любов към живота“ през 2015 година е осигуряването на помощ на жени с рак на гърдата. Именно затова "Ейвън" (Avon.bg) се обръща към специалистите от фондация „Една от 8“, с които заедно идентифицират най-горещите сфери, в които дамите имат нужда от помощ и подкрепа и така създават програмата „Бъди до мен“. Съвместният проект ще се финансира от продажбата на благотворителни продукти от розовата серия на "Ейвън", 100% от печалбата от които се заделят за каузата.
Вече може да поръчате и окриляващата тениска на "Ейвън", създадена за кампанията „От любов към живота”. Вдъхновена от посланието „Да помагаш е окриляващо“, двойката дамска блуза и мъжка тениска са още една възможност за подкрепа към жените с рак на гърдата. Модните артикули се присъединяват към разнообразното портфолио от розовата серия на компанията на цена от 19.90 лв., като 100% от печалбата се заделя за благородната кауза.
С всеки закупен продукт се даряват средства за осигуряване на психологически и юридически консултации и групи по взаимопомощ за жени с рак на гърдата, техните семейства и приятели. „Бъди до мен“ включва още практическа подкрепа и осигуряване на сутиени след преживяна мастектомия, както и аксесоари за глава (тюрбани) по време на химиотерапия.
Окрилени от добрината и от възможността да помогнат, организаторите призовават всички граждани да се включат в „Окриляващия поход“ и да помогнат на жени с рак на гърдата да получат психологическа и емоционална подкрепа и да възвърнат своето самочувствие в битката. Вече 14 години козметичната компания набира средства в подкрепа на каузата, която над 700 000 души вече са прегърнали с поръчка на продукт от розовата серия. С тяхна помощ кампанията е дарила 1 400 000 лв., с които са осигурени близо 30 000 безплатни профилактични и диагностични прегледи за рак на гърдата в цялата страна и е дарена ехографска и мамографска апаратура на 8 града у нас.
„Изберете своя благотворителен продукт от предлаганото целогодишно разнообразно портфолио на компанията и помогнете да извървим повече стъпки в борбата с болестта! Защото заедно можем да вдъхнем кураж на хиляди жени! Защото вярваме, че добрината се връща многократно! Защото да помагаш е окриляващо!“, призовават в кампанията „От любов към живота“.
Всеки, съпричастен с каузата, има възможност буквално да облече добротата върху себе си, като поръча стилната тениска на своя Представител или на "Ейвън". Новият благотворителен продукт е дело на талантливия дизайнер Николай Божилов и е създаден специално за българския пазар. Определян като един от най-обещаващите български творци на модната сцена, Николай Божилов споделя, че подкрепата на каузата за него е истинска чест, а новите модели – само още един начин да напомни, че помощта е жест, който окрилява. Дизайнът на тениските е одобрен след своеобразен конкурс, който Божилов печели след оспорвано съревнование с други дизайнери. Финалната двойка мъжки и дамски модел са избрани от феновете на "Ейвън" България във "Фейсбук".
Облечете своята Окриляваща тениска и елате на „Окриляващия поход” на 25 април в София, за да извървим заедно повече стъпки в борбата с болестта! Нека помогнем на хиляди български жени с рак на гърдата да получат психологическа и емоционална подкрепа и да възвърнат своето самочувствие в битката!
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!