Б ългари създадоха интелигентен виртуален асистент за застрахователни компании. Многоезичният асистент Beth, който е разработен от българската компания Ablera, свързва застрахователните компании с техните клиенти, агенти и служители.
Божидар Ибришимов разказва повече за софтуера в интервю на Силвия Прибиловска за Vesti.bg и „Вдъхновените“
Божидар е част от екипа на Ablera, която е основана от професионалисти, които имат над 25 години опит в застрахователния софтуер, именно те създават един от водещите продукти в световен мащаб в тази сфера.
„В Ablera, това задълбоченото познаване на застрахователния бизнес и иновативните технологии е подсилено от непрекъснат мониторинг на изследвания и доклади, в съчетание с обстойни маркетингови проучвания. Всичко това ни позволи да идентифицираме тенденциите в бранша и предизвикателствата в областта на автоматизацията и дигитализацията, пред които са изправени застрахователните компании. Категоричните изисквания на пазара за нов тип клиентско изживяване, персонализация на продуктите, риска и ценообразуването доведоха до идеята за създаване на SERDICA Insurance Suite, част от който е и Beth”, разказва той.
Млади българи решават проблема с паркирането в София
Beth бързо и лесно изпълнява различни задачи като предлагане на персонализирана застрахователна оферта, сравнение на продукти, консултиране, и съдействие при завеждането на щети. Всичко това се случва интерактивно, в разговорна форма, репликирайки комуникация човек-човек с крайния потребител. Асистентът обработва заявките и отговаря на клиентите в рамките на минути, дори секунди.
Българи впечатляват милиони по цял свят с визуални изкуства
„Потребителите могат да разговарят с Beth на родния си език и да бъдат обслужвани през различни канали (платформи за съобщения, уеб, приложения) от всяко устройство. Клиентите няма нужда да чакат отговор от специалист на застрахователната компания и могат да задават своите въпроси към Beth денонощно, независимо от работното време на компанията“, допълва Ибришимов.
Човекът, който пренася бъдещето в България
Използването на Beth осигурява на застрахователните компании канал за денонощно клиентско обслужване с безпаралелно качество и намалява натовареността на служителите в офисите, което от своя страна подобрява клиентската удовлетвореност и лоялност към компанията. И не на последно място, драстично снижава разходите на застрахователите за обслужване на клиентите както при продажбите, така и при обработката на щетите.
Българи създадоха човешка тъкан с 3D-биопринтер
„За сега сме застъпили на Балканите, но SERDICA и Beth са глобални продукти. Планираме през тази година да стъпим в Близкия изток, Русия и Азия, а след това и в Западна Европа и САЩ. Започваме да работим и с редица местни партньори според регионите“, споделя още Божидар.
За още любопитно съдържание от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!