Ф иналът, както и целия десети юбилеен сезон на риалити формата с най-големи традиции в България – VIP Brother бе категоричният избор на зрителите през първата половина на есенния сезон по NOVA.
В очакване на любимата звезда на България, аудиторният дял на VIP Brother 2016 следваше възходяща тенденция като постигна среден зрителски дял 31.7 процента сред активното население 18-49 години, а в най-напрегнатите минути на шоуто достигна до 38.9 процента.
Категорично подчертано бе предпочитанието към цялото предаване и на трудно достъпната по-млада аудитория - 18-34 години и особено на активното градско население 18-49 години, които бяха над два пъти повече от зрителите на втората по гледаемост телевизия bTV.
По-големият интерес на жените на възраст 25-54 години също донесе на NOVA преднина от 83 процента, а с 16 процента по-голям беше делът на NOVA сред всички потенциални зрители над 4 годишна възраст.
С приключване на поредния успешен сезон VIP Brother, завърши и първата част на сезон 2 в 1 на NOVA. Най-иновативният телевизионен канал, за пореден път затвърди лидерската си позиция, като преднината спрямо втората по гледаемост телевизия, за периода 11 септември – 11 ноември 2016 година, е 29%, а в най-гледаното време, над една четвърт от зрителите предпочитат предаванията на NOVA пред програмата на втората по гледаемост телевизия bTV, което се равнява на 23 процент по-голям аудиторен дял, за интервала 17:30-23:59.
Категоричната преднина на NOVA се доказва и от по-високите резултати, които постигат всички прайм тайм предавания на медията в периода 11 септември – 11 ноември 2016 г., което още веднъж затвърждава лидерската позиция на NOVA спрямо втората по гледаемост телевизия bTV.
След като през есента на 2014 г. NOVA отне лидерството от bTV, през 2015 го затвърди, през пролетта и лятото на 2016 увеличи преднината си, NOVA завърши успешно първата част от иновативния есенен сезон 2 в1 с отлични резултати и за пореден път доказа, че NOVA е безспорният лидер в телевизионния ефир.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!