К атегоричен победител в битката за зрителско внимание – така може да се определи първият епизод на "ВИП Брадър" 2014. Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen (Mediaresearch) Нова е най-гледаният ТВ канал в България в часовия интервал 20:00 - 23:22 часа.
С дял от 38.8% от всички зрители в активна възраст (18-49 години), гледали телевизия по това време, Нова се оказва с почти два пъти по-голяма аудитория от втората телевизия в класацията – Би Ти Ви (с дял от 20.9%). Разликата между двете телевизии е дори по-голяма сред младата телевизионна аудитория (на възраст 18-34 години), където Нова отчита дял от 44.1%, докато следващата телевизия привлича едва 20.7% от гледащите в този момент.
Още в първите 10 минути на предаването Нова успява да спечели лидерска позиция сред българските канали. Аудиторията на предаването нараства постоянно, като след 21.30 ч. е два пъти по-голяма от тази на втората телевизия в класацията. Час по-късно, разликата в броя зрители между първата и втората телевизии е вече над четири пъти.
"След изключително успешния старт на "X фактор" през изминалата седмица, резултатът от първия епизод на "ВИП Брадър" потвърждава, че в момента създаваме най-качествените предавания в България", коментира Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на "Нова Броудкастинг Груп".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!