Сватбата на принц Уилям и Кейт Мидълтън се споменава средно по около 9000 пъти на ден в интернет или веднъж на всеки десет секунди, показва проучване на специализираната в изследване на технологиите фирма "Грийнлайт", цитирано от Ройтерс.
В международен план броят на интернет потребителите, които се вълнуват от сватбата, която ще се състои на 29 април, надвишава шест пъти този на онези, които заявяват, че не се интересуват.
През март и април в онлайн медиите е имало над 158 хил. публикации, свързани със сватбата, като около 61 хил. или 38 процента от тях са се появили през последната седмица.
Най-малък дял от тези публикации имат "ЮТюб" и "Фейсбук" -
съответно един и осем процента.
Най-голям е делът на публикациите в новинарски сайтове (30 процента), следвани от блоговете (29 процента), "Туитър" (17 процента) и форумите (16 процента).
Това съотношение обаче е на път да се промени, тъй като сватбената церемония ще бъде излъчвана на живо по официален канал на кралското семейство в "ЮТюб".
Най-многобройни са публикациите, свързани с роклята на булката (23 процента), списъка на гостите (20 процента) и подаръците (18 процента).
Освен във видеопредаване сватбата ще бъде отразена на живо във видеоблог и емисия в "Туитър".
Очаква се кралската сватба да бъде едно от най-гледаните събития по света през тази година.
Според някои проучвания церемонията може би ще се наблюдава от близо два милиарда души.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!