Р одни програмисти подават ръка на ресторантьорския бизнес по време на кризата с COVID-19. Специалистите ни са разработили мобилно приложение, с което потребителите могат да поръчват храна по предварително подготвени менюта, а ресторантите да планират необходимите продукти, така че да нямат загуби в кухните.
Онлайн пазаруването изпъква с все повече предимства
Екипът е готов да предостави безплатно апликацията и на болниците у нас, за да оптимизират изхранването както на пациентите, така и на персонала.
България рискува да си вкара автогол заради COVID-19
Вече от почти около месец заведенията на шеф Николай Боруков в Пловдив са затворени. За да оцелее в кризата, му се налага да премине на план Б. В кухните му започват да приготвят храна, която да доставят по домовете. За съжаление обаче и това не решава изцяло проблемите, съобщава NOVA.
Налага се персоналът да бъде намален - с цели 80%. Доставките пък са много по-малко и най-вече през деня.
"Вечер е по-трудно. Хората са си вкъщи и сами си готвят, защото имат повече свободно време", обяснява шеф Боруков.
Как оцелява бизнесът под карантина в Банско
Той споделя, че в момента всеки един разход, както за служители, така и за продуктите в кухнята, е в тежест на бизнеса му.
Именно затова търси оптимален вариант, чрез който да планира максимално добре всичко предварително.
Мобилното приложение, разработено от младите програмисти, дава възможност на потребителите да направят заявка за следващия ден или дори за следващите два дни. Може и за седмица напред. А по този начин самите те улесняват ежедневието си.
"Разполагайки с тази информация, всеки ресторант с предварително подготвени менюта, може да приготви храната и в конкретния ден и час потребителите да я получат вкъщи", обяснява Християн Македонски, ръководител на екипа.
Освен това системата дава възможност да се поръчват и последните бройки от менюто на по-ниски цени.
Караниколов: Състоянието на българската икономика ще става все по-лошо
По време на извънредното положение всеки ресторант, който подготвя поръчки, ще може да ползва приложението безплатно.
С поръчките си през него клиентите също могат да помогнат, както на бизнеса, така и на околната среда. За всяко поръчано ястие те ще получават бонус точки под формата на виртуални водни капки.
"С тях те отглеждат виртуално дърво, което в един момент могат да дарят, а ние да засадим в природата истинско живо растение. А ако решат да използват капките, това може да се случи при следващата поръчка", обясни Християн Македонски.
За да помогнат на повече ресторанти да се справят с кризата, всекидневно върху приложението работят екип от шестима българи и осем швейцарци, а целите им са още по-големи – да направят безплатни доставки до домовете на възрастни и хора с увреждания.
Всичко за развитието на епидемията с коронавируса и извънредното положение четете ТУК
Светът е изправен пред изпитанието COVID-19. Само заедно можем да се справим с него. Борбата с вируса е отговорност на всеки от нас. Бъдете дисциплинирани и спазвайте препоръките на експертите. Погрижете се за себе си, за близките си и за околните.
Останете си вкъщи – пазете човешкия живот!
НОВА БРОУДКАСТИНГ ГРУП
ОТГОВОРНИ ЗАЕДНО
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още актуално съдържание от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!