К ампания в подкрепа на млади семейства, останали без доходи заради кризата, започна в социалните мрежи.
Нуждаещите се получават пакети с хранителни продукти и други необходими стоки. Повече за инициативата "We Care" разказва продуцентът на "Плюс-минус" Иво Тодоров.
713 са потвърдените случаи на COVID-19 у нас, сред тях 27 са деца и тийнейджъри
Моментите на криза раждат идеи за нови решения. Точно тези периоди от човешката история са и изпитание за нашата човечност и съпричастност към познати и непознати в нужда. Така се ражда и инициативата "We Care" на група млади хора, които наистина ги е грижа.
Пандемията от коронавирус и извънредното положение у нас оставиха много млади семейства с деца без доходи.
Отпада срокът за подаване на заявление по схемата 60 на 40
"Екипът се състави много бързо, в рамките на часове. Това са хора, които не се бяхме виждали преди това. Идеята ни е много близка, химията е на лице, резултатите също", разказва Силяна Божилова, инициатор на кампанията.
След коронавируса: Как България, Румъния и Полша може да спечелят
Мисията на кампанията е да се осигурят продукти от първа необходимост, за да се облекчат домакинствата в идните месеци. Само за 48 часа са събрани над 700 заявки от цялата страна. А това става по имейл или чрез регистрационна форма на сайта на инициативата.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още актуално съдържание от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!