Американската агенция за храните и лекарствата (FDA) предупреди френската козметична компания "Лореал" (L`Oreal) и дъщерното дружество в САЩ "Ланком" (Lancоme) за подвеждащи реклами на някои от техните продукти срещу бръчки.
Агенцията заяви, че в сайта на "Лореал" в САЩ през август са прегледани описания на няколко продукта от линията против бръчки "Génifique"-Youth Activate Concentrate".
Според агенцията тези реклами заблуждават,
че продуктите имат за цел "да променят структурата или функцията на човешкото тяло, като по този начин се приравняват към лекарствата съгласно законодателството на САЩ, което е незаконно".
По тази причина е изпратено писмо до компанията на 7 септември.
В него се посочва, че продуктът "стимулира дейността на гени и производството на протеините на младежта".
Тези продукти се продават онлайн и в магазини за козметика. Агенцията поиска от
"Лореал" да предприеме "незабавни действия,
за да се премахнат тези незаконни реклами към всички тези продукти", съобщи АФП.
Миналата годината френската компания бе обвинена и във Великобритания, че подвежда клиентките, показвайки снимка на Джулия Робъртс, на която чертите на звездата били дигитално подсилени.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!