Ако имаше само крем на достъпна цена, който да изглади неравностите по кожата...
Е, имаше, но вече е почти разпродаден.
Нов "крем на вечната младост", изпъващ бръчки и стапящ целулит, се разграбва като топъл хляб във Великобритания, 48 часа след пускането му на пазара, пише в. "Дейли мейл".
"Чудодейната" козметика е сравнително евтина - 24 британски лири. Само за две денонощия са били продадени 10 хиляди тубички от серума "Адония СтемуТон" (Adonia StemuTone), по който си падали холивудските знаменитости.
Само след три дни сухата и набръчкана кожа се тонизира, изпъва и изглежда по-млада, пише вестникът.
Органичният крем, произведен в САЩ, съдържа микс от екстракти на растения - т.нар. суперхрани - масло, извлечено от семена на джоджен, моркови, лайка, нар и други.
Независими тестове с жени на възраст от 47 до 59 години установили, че серумът стяга отпуснатата кожа със 78 на сто, ако бъде прилаган два пъти в продължение на 28 дни.Според изданието холивудските звезди използвали подмладяващия крем, преди да се появят на червения килим - сред някои от популярните имена са Анджелина Джоли, Камерън Диаз и Кейт Уинслет.
Но ефектът ставал видим и след три дни, като намалявал бръчките и целулита с една трета.
Интересът към новия продукт бил продиктуван от факта, че той се явява много по-евтина алтернатива на хирургическите процедури за разкрасяване на лицето, които понякога струват до 3000 британски лири на сеанс.
Въпреки че се намираме в световна криза, във Великобритания процентът на хората, които се подлагат на козметични операции, се е увеличил с 6 на сто за изминалата година.
"Кремът кара мързеливите клетки в кожата да се размърдат и така се постига ефект на по-млада и гладка кожа, а и цялото тяло изглежда по-добре", сподели говорител на компанията производител.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!