Vivacom получи бронзов приз на 23-тото издание на фестивала ФАРА в категорията „Пространствен дизайн“, благодарение на арт инсталацията си „Unlimited Space“. Телекомът беше награден по време на официалната церемония в Международния конгресен център в Бургас, която се проведе на 10 юни. ФАРА се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и е най-големия фестивал на творческите индустрии в страната.
„Unlimited Space by Vivacom“ е вдъхновена от идеята за пълна свобода и неограничени възможности за общуване, която отразява мисията на плановете Unlimited на телекома. Автор на инсталацията е визуалният артист Венелин Шурелов, а съвместни партньори на проекта са Direct Media Kres и Noble Graphics.
„Посетителите на „Unlimited Space by Vivacom“ останаха впечатлени от стаята, която представлява иновативна конструкция във вътрешността на която са комбинирани огледала, видео проекция с динамично съдържание и съвременно градско озвучаване с електронни елементи. Автор на звуковия дизайн е Иван Шопов. Със своя уникален дизайн тя даде възможност на посетителите да видят своя мултиплициран образ, да потърсят различен ракурс и да намерят най-добрата гледна точка към себе си“, споделя Желяз Кольовски, директор Маркетингови комуникации във Vivacom.
Арт инсталацията беше представена в три мола в София, Пловдив и Бургас, както и в зала „Христо Ботев“ по време на финала на Световното първенство по футбол. Трима печеливши посетители си спечелиха iPhone 14, а един щастливец си тръгна с PlayStation 5 от специалните томболи, организирани от Vivacom.
Поводът за създаването на арт инсталацията бяха обявените от Vivacom през миналата есен планове Unlimited. Телекомът даде на своите клиенти възможността да общуват без граници – пакетите включват неограничени минути, SMS-и и мегабайти в България.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!