Vivacom бе отличен със „Златен знак за 2022 година“ в наградите „Отговорна компания – отговорни служители“ на фондация „BCause”. Телекомът получи приза за развитието на програмата за редовно дарителство на работното място – фонда „VIVA Help”, и за активното участие на служителите в нея.
„От името на Vivacom благодаря за златния знак, който е голямо признание за целия екип на компанията и за златните сърца на всички колеги, които ежемесечно даряват от заплатите си за каузата в подкрепа на лечение на тежки заболявания на наши колеги и техните деца. Единственото нещо, което можем да направим през 2023, е да бъдем още по-активни и да увеличим броя на дарителите в компанията“, сподели Малина Чавдарова, директор „Човешки ресурси“ във Vivacom.
Фондът „VIVA Help” е създаден от Vivacom през 2015 година с цел да осигури подкрепа за лечение на тежки заболявания на служители на компанията и техните деца, когато лечението не се покрива от Здравната каса или от допълнителното здравно застраховане, осигурено от компанията.
Благодарение на активното участие на работещите в компанията за 8 години са събрани един милион и двеста хиляди лева, от които до момента близо 700 хиляди лева са използвани за лечение на сериозни заболявания на служители на Vivacom и техните деца. Само за изминалата година компанията е осигурила животоспасяващо лечение за 10 служители, някои от които са подпомогнати за продължаващо лечение.
Наградите „Отговорна компания – отговорни служители“ се провеждат в партньорство с Българска асоциация за управление на хора (БАУХ), Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО) и Българската асоциация на КСО специалистите. Тази година в инициативата за златно отличие се включиха 24 компании. Сред основните критерии за избор на победители са обем участващи служители като % от общия екип, действащите механизми в компанията за насърчаване и развиване на програмите за регулярно дарителство и възможностите, които работодателите предоставят за даряване на труд на служителите.
За United Group:
Базираната в Нидерландия United Group е водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Компанията развива дейност в осем държави и има над 15 милиона потребители и близо 15 000 служители. Генерира годишни приходи в размер на близо 2,6 милиарда евро. United Group осигурява най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите най-атрактивната селекция на ТВ съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират отличното качество на продуктите и услугите, които предоставя на клиентите. От март 2019 г. мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании.
От юли 2020 г. Vivacom е част от United Group. В България групата включва още Nova Broadcasting Group и вестник Телеграф.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!