Vivacom финализира мащабен проект за модернизация на оборудването си за ефирно излъчване на радиопрограми. Проектът е насочен към подмяна на цялата радиопредавателна мрежа за бизнес клиенти в България. Тя се използва за разпространение и на програмите на един от най-дългогодишните клиенти на Vivacom – Българското национално радио. Модернизацията на мрежата ще подобри качеството на радиосигнала за всички слушатели в страната и се очаква да намали енергийните разходи и съответно – въглеродния отпечатък от радиопредавателната мрежа на Vivacom с близо 30%.
В рамките на мащабния проект за над 5 милиона лева, Vivacom подменя всички FM предаватели в страната и така осигурява по-висока ефективност и по-надеждна услуга. Новите FM предаватели са базирани на най-модерните технологии и са дело на водещите световни производители в сектора. Те значително подобряват качеството на радиосигнала и намаляват консумацията на ток.
„С инвестицията в най-ново поколение оборудване за излъчване на радиопрограми ще подобрим качеството на сигнала на Българското национално радио за всички слушатели в страната. Това е втората ни голяма стъпка за модернизация на радиомрежата в последните години, след като подменихме основните FM антенни системи за излъчване на радиопрограми. Така гарантираме високото качество и надеждност на услугите ни, базирани на най-новите технологии“, сподели Владимир Рангелов, директор „Броудкаст услуги“ във Vivacom.
„В основата на радиото е ефирното разпространение. Без него съдържанието ни не би могло да достига до слушателите. Винаги сме разчитали на Vivacom като ключов партньор в преноса и разпространението на програмите на Българското национално радио. Модернизирането на радиомрежата с над 100 нови FM предаватели ще гарантира още по-качествено ефирно приемане на програмите ни в цялата страна“, каза Милен Митев, Генерален директор на БНР.
С мащабната инвестиция Vivacom затвърждава позицията си на лидер на телекомуникационния пазар у нас, който предлага иновативни и модерни решения с високо качество, както за частните, така и за бизнес клиентите.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!