Н ай-голямата специализирана група за маркетингови комуникации Publicis One и софтуерният лидер SAP обявиха, че ще си партнират на българския пазар в областта на дигиталната трансформация на бизнес процеси и анализа на данни в изграждането на маркетинг стратегии.
Двете компании ще имплементират решението за контекстуален онлайн маркетинг SAP Hybris Marketing. Този инструмент предлага анализи, сегментация и оптимизация на данни в реално време, спомагайки за разработването на персонална, устойчива и ефективна дигитална стратегия за компании с различен спектър на дейност.
Пазарната ситуация показва, че в България от дълги години компании от различни индустрии и сектори събират данни за потребителите си и за своите продукти и услуги, но рядко ги анализират и използват по правилния начин, за да формират маркетинговите си и бизнес стратегии.
Партньорството на Publicis One и SAP има за цел да развива маркетинг стратегиите на ключови клиенти от различни сектори - по-конкретно такива, които управляват мащабни бази данни като банки, телекоми, застрахователи, ритейлъри, автомобилни производители и др. Фокусът на Publicis One ще бъде върху няколко ключови клиента в страната с амбицията да разгърне услугата в бизнеси от Централна и Източна Европа, като се превърне в център за постижения в този регион.
„Чрез опознаването на клиента се достига до истинските му мечти. Нужни са единствено правилна технология и подход. SAP Hybris Marketing предоставя инструментите, необходими за по-доброто разбиране на потребителя, а опитът и експертизата на Publicis One ще помогнат на нашите клиенти правилно да боравят с тази информация при създаването на своите нови кампании и “disruptive” стратегии“, каза Румяна Тренчева, изпълнителен директор на SAP за Югоизточна Европа.
„Партньорството ни със SAP е плод на желанието да съчетаем дългогодишна експертиза в дигиталната реклама с т.н. Big Data, от която да добием задълбочено познание за потребителите и тяхното поведение онлайн. Това ще ни позволи да разберем от какво имат нужда те наистина, чрез темите, които ги интересуват най-много, и да създадем по-добро потребителско преживяване. За компаниите това означава подобряване на ефективността и крайните резултати”, заяви Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis One.
SAP Hybris Marketing позволява контекстуален маркетинг в реално време, като помага на маркетолозите да развият по-задълбочено познание за потребителите си - да знаят какво е направил клиентът, какво може да направи и най-важното - какво ще направи. Решението създава динамичен профил на купувача, предлага таргетиране и сегментация на аудиторията със съвременни визуални инструменти, извършва семантични анализи на структурирани и неструктурирани данни, чрез които произвежда прогнози и оценки в реално време.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!