П равилната визия за устойчиво развитие на една компания в днешния динамичен и глобален свят преминава задължително през стабилна политика с разнообразна и приобщаваща корпоративна среда. Точно тази стратегия дава тласък на бизнеса и необходимата гъвкавост, за да постигне максималния си капацитет.
Тази тенденция неслучайно привлича вниманието на редица анализатори, които постоянно изследват ефекта от многообразието на работното място из целия свят, и резултатите са категорични: културата на приобщаване повишава креативността и ефективността в компаниите и увеличава чувството на корпоративна принадлежност на служителите, освен това се отчита добавена стойност към бранда или крайния продукт чрез разнообразните идеи, подходи и гледни точки на различните служители.
„Важно е компаниите да се стремят да изградят работна среда на приемственост, толерантност и приобщаване, в която всеки е третиран с уважение и е оценен справедливо на база неговите умения. Vivacom е доказателство за това – години наред следваме тези принципи и се гордеем с резултатите“, казва Малина Чавдарова, директор „Човешки ресурси“ във Vivacom. Тя добавя още един важен ефект за разнообразните екипи за Vivacom - „прилагането на тези принципи стимулира иновативните идеи“.
Неслучайно Vivacom се наложи като компанията, която задава иновациите в телекомуникациите у нас. А именно иновациите са ключът към бъдещето. Точно те са решаващият фактор, който пренарежда технологичната карта на света.
Vivacom отдавна интегрира принципите на многообразието и включването, които насърчават иновациите. Наскоро, телекомът се присъедини и към Хартата на многообразието в България и така още веднъж затвърди ангажимента си към ценностите, които гарантират, че талантът има равен шанс и единствено способностите на служителите определят развитието им.
Осигуряването на равен старт чрез приемственост между поколенията, толерантност и приобщаване на хората с различния – без значение дали става въпрос за възраст, етнос, пол и много други, дава своите резултати нагледно. Последното проучване на Vivacom безспорно подкрепя успеха на политиката за приемственост и разнообразие: Над 40% от служителите във Vivacom работят в компанията над 15 години, а от тях 22% - се развиват в нея вече повече от 25 години. Интересно е и, че процентното съотношение на по-младите служители /25-39/ от 42% е равно на възрастовата група 40-59 години – 42%. Съотношението на другите две противоположни групи на служители под 25 г. и над 60 г. са също почти идентични и съответно – 6% и 7%. Показателно за устойчивостта на политиката на многообразието и приемствеността в един основно технологичен бранш е, и, че близо 40% от ръководните позиции във Vivacom са заети от жени.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!