Т echoarena започва дейността си (продажби на електроуреди на дребно) на територията на гр. Плевен. Основната идея е задоволяване на нуждите на крайния потребител. Няколко години по-късно, компанията се разраства и започва търговия на едро за цялата страна. Това довежда до изграждането на собствена дистрибуторска мрежа – личен автопарк, отлична складова база и висококвалифициран екип.
Те споделят: ”Ние се стремим да постигнем пълно удовлетворение на нашите клиенти, като предлагаме не само висококачествени продукти, но и отлично следсервизно обслужване. Нашата отбор от професионалисти е винаги на разположение, за да помогне на клиентите ни с всякакви въпроси, проблеми или нужди, които могат да възникнат след покупката.”
1. Кога, как и кой стартира бизнеса на TECHNOARENA?
Тechoarena като име се роди през 2010 година, но нашата компания започна своята дейност през 1997 година. Тогава заедно с моя съпруг развихме бизнеса си в голяма търговска верига от собствени физически обекти в България и стотици бизнес-клиенти в цялата страна.
2. Как дойде решението за изграждане на по-сериозно онлайн присъствие?
Решението за изграждане на по-сериозно онлайн присъствие бе вдъхновено от развитието на технологиите и съответната тенденция на преместване на бизнеса в онлайн пространството. Както всяко нещо в живота и бизнеса се развива постоянно, осъзнахме необходимостта от онлайн присъствие, за да съответства на изискванията на клиентите и да се насочи към по-широката аудитория.
3. Кое е вашето конкурентно предимство пред брандове във вашата ниша?
Едно от конкурентните предимства на Technoarena пред други брандове в нашата ниша е фактът, че сме вносители на няколко европейски бранда и сме позиционирани в региони, където липсва засилено външно присъствие. Това ни дава възможност да предлагаме уникални продукти и услуги, които са по-трудно достъпни за другите марки в тази област.
4. С кои марки уреди предпочитате да работите и защо?
Предпочитаме да работим с марки, на които ние сме вносители, тъй като вярваме, че не всички продукти на българския пазар трябва да бъдат едни и същи марки и модели, които да се конкурират само по цена. Ние целим да предоставим разнообразие и различни възможности на нашите клиенти.
5. Ако можете да върнете времето назад и промените едно нещо в бизнеса си, какво би било то?
Няма нещо, което бих променила. Вярвам, че всичко, през което сме преминали, е било урок, от който сме се поучили и ни е помогнало да се развием и израстнем , както в бизнеса така и като личности.
6. С какви думи бихте мотивирали един млад човек да започне бизнес в България?
Желание, визия, постоянство и малки стъпки. Важно да има страст и желание към бизнеса, да има ясна визия за това, което иска да постигне, да бъде постоянен и настоятелен в преследването на своите цели и да се фокусира върху постепенното и устойчиво развитие на бизнеса.
TECHNOARENA e част от eCommerce Academy Awards 2023 - Конкурсът на електронните търговци в България. Повече за наградите и как да се включите можете да видите тук: https://awards.ecommercebg.com/.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!