О т днес Marquee TV, водещата услуга за стрийминг на сценични изкуства в световен мащаб, вече ще предлага своя видео каталог в рамките на интерактивната ТВ платформа на Vivacom. Това e една от стратегическите инвестиции на United Group и тя ще предостави на потребителите на EON достъп до обширна селекция от първокласно съдържание, включващо класическа и модерна музика, опера, балет и съвременни танци, театър и документални филми.
Платформата представя на зрители от над 100 държави най-доброто от магичния свят на изкуството и многообразие от културни предавания на един клик разстояние. Благодарение на нея любителите на класическата музика ще могат да присъстват виртуално на представления на Кралския театър в Лондон, Операта в Сидни, Метрополитън Опера в Ню Йорк и много други престижни зали. В допълнение услугата предоставя достъп до оригинални документални филми и подбрани кадри зад кулисите, позволявайки на зрителите да надникнат в света на сценичните изкуства.
„Развълнувани сме да си партнираме с Vivacom и заедно да предоставим първокласното съдържание на Marquee TV на по-широка аудитория. Нашият каталог предлага несравнима селекция от най-добрите изпълнения от цял свят и ние сме уверени, че потребителите на EON ще харесат възможността да ги изпитат от комфорта на домовете си или пък в движение“, споделя Саймън Уокър, основател на Marquee TV.
Новата услуга в EON Видеотека предоставя достъп до над 500 предложения от света на изкуството и ще бъде активна за настоящи и бъдещи клиенти на Vivacom от 16 май 2023 г.
„Щастливи сме, че можем да предложим на нашите потребители достъп до обширния каталог на Marquee TV. Партньорството ни със световноизвестната стрийминг платформа е доказателство за нашия ангажимент да предоставим на потребителите ни възможно най-доброто развлекателно изживяване. С повече от 18 различни каталога в нашето портфолио и Marquee TV в него, сега предлагаме най-разнообразното съдържание за телевизионна видеотека“, каза Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom.
Услугата ще има безплатен пробен период за всички клиенти на EON за 30 дни – до 15 юни вкл. След края на този период всички потребители с пакет EON PREMIUM ще имат напълно безплатен достъп до новото съдържание. Платформата ще бъде безплатна и за нови абонати на пакет EON FULL с 2-годишен абонаментен план. За всички останали абонати на EON, Marquee TV ще се предлага като допълнителна услуга срещу месечен абонамент от 16.99 лв. с ДДС.
Само за две години от старта си интерактивната телевизия EON се налага все повече като предпочитана платформа за цялото семейство и е избрана от над 600 000 потребители в цялата страна. Появата ѝ на българския пазар преди две години промени начина, по който българските потребители гледат телевизия и постигнатите резултати за този кратък период, са доказателство за това.
За United Group
Базираната в Нидерландия United Group е водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Компанията развива дейност в осем държави и има над 15 милиона потребители и близо 15 000 служители. Генерира годишни приходи в размер на близо 2,6 милиарда евро. United Group осигурява най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите най-атрактивната селекция на ТВ съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират отличното качество на продуктите и услугите, които предоставя на клиентите. От март 2019 г. мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании.
От юли 2020 г. Vivacom е част от United Group. В България групата включва още Nova Broadcasting Group и вестник Телеграф.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!