Ч увството за хумор е прекрасна черта, но не и когато е за твоя сметка. Недоволен от обслужването на британска фирма за доставки клиент реши да си направи шега с функцията за изкуствен интелект в онлайн системата на фирмата. Разочарованият потребител накарал AI да сътвори стихотворение на тема... колко лошо е обслужването на клиенти във въпросната фирма.
Parcel delivery firm DPD have replaced their customer service chat with an AI robot thing. It’s utterly useless at answering any queries, and when asked, it happily produced a poem about how terrible they are as a company. It also swore at me. 😂 pic.twitter.com/vjWlrIP3wn
— Ashley Beauchamp (@ashbeauchamp), 2024
"Имаше един чатбот на име DPD, който беше безполезен в оказването на помощ. Той е загуба на време и най-лошия кошмар на всеки клиент. Един ден най-сетне DDP бе закрит и всички се радваха, че могат да получат помощта, от която се нуждаеха, от жив човек, а не от робот", написал ботът по настояване на Ашли Бочамп, пианист и диригент във Великобритания.
Той обаче не спрял дотам, а публикувал разговора си с въпросната платформа в социалната мрежа X, като постът вече е гледан над 1 000 000 пъти. По-късно Бочамп сподели, че все още не е получил пратката, заради която е решил да се пошегува, заявявайки иронично "Мисля, че я държат за заложник".
В крайна сметка фирмата бе принудена временно да спре функциите на изкуствения си интелект, като уточни в изявление, че в момента програмата "се актуализира". \
Не пропускайте най-важните новини - последвайте ни в Google News Showcase
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!