Н яма съмнение, че Tesla са основоположници на революция в автомобилната индустрия.
Компанията производител е първата, която успява да създаде електромобил, който може да се съревновава с конвенционалните модели, които познаваме днес.
Автомобилите им могат да покрият изумително разстояние с едно зареждане и са оценявани като едни от най-безопасните на пазара днес.
Но заради един смъртоносен инцидент, Tesla са под обстрел за сигурността на един от ключовите за тяхната иновация компоненти – програмата за автопилот.
Въпреки безкрайните опити на компанията да я представят като програма за асистирано шофиране, потребителското общество предпочита да тества лимитите и, доверявайки се на софтуера напълно.
Това, което режимът прави в действие е да насочва автомобила по интелигентен начин, следвайки ленти, използвайки актуална информация за пътната обстановка и други революционни въведения, за да постигне почти пълна автономност от човешкия контрол.
Софтуерът, както и съпътстващите го сензори не са перфектни, заради което Tesla целят да рекламират режима като нищо повече от асистиращ.
След като компанията успя да получи достъп и до европейски пазари или по-точно – този на Германия, правителството побърза да предприеме действия срещу рекламната активност на Tesla.
Според транспортния министър на Германия, думата „автопилот“ не трябва да фигурира в рекламите на електромобилите, тъй като това може да даде на потребителите впечатлението, че не се изисква вниманието на шофьора.
При правилното използване на режима, водачът на превозното средство има не само по-големи ниво на сигурност, но и натоварването при дълги пътувания е значително по-малко.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!