Т ехнологичната компания за онлайн пазаруване на хранителни стоки и продукти за дома и офиса, eBag.bg, спечели наградата за онлайн търговец на годината на eCommAwards – първите награди за електронна търговия в България. Церемонията е част от събитието за електронни търговци, eCommCongress, в което своя опит споделиха най-добрите специалисти в бранша у нас.
Големият победител, онлайн магазинът eBag.bg, е създаден от предприемача Иван Александров преди две години.
Днес компанията предлага над 15 хиляди продукта, разпределени в различни категории, а плановете на екипа на сайта са в бъдеще платформата да увеличи и разшири още повече асортимента си, както и да се разрасне извън територията на София и България.
Експертно жури от специалисти в онлайн търговията определи победителите в първото издание на eCommAwards след едноседмично гласуване на базата на над 30 критерия.
Сред основните неща, които журито търсеше в кандидатите, бяха нивото на обслужване, защита на личните данни, както и до колко функционални и иновативни са самите платформи.
“Електронната търговия в България се развива с бързи темпове и добрите примери трябва да се показват на аудиторията. Когато преди 8-9 месеца се зароди идеята за наградите решихме, че това е нещо, което липсва на България и ние можем да помогнем в реализацията му.
Зад много проекти стоят неуморни екипи от мениджъри, разработчици, дизайнери, логистични компании и центрове за клиентско обслужване. Техните усилия трябва да бъдат адмирирани, че доставят услуги на глобално ниво“, разказва председателят на журито - Любомир Чолаков.
Ето кои са и останалите победители в eCommAwards:
- „Стартиращ онлайн бизнес“ за 2016 година е Medal.bg - иновативна платформа, обединяваща онлайн и офлайн покупки чрез геймификация и елементи на лоялни практики.
- „Маркетинг кампания“ - официалната премиера на FIFA 2017 и организираният за първи път в България онлайн турнир от Ozone.bg
- „Иновация в онлайн търговията“ - отиде при Clandestino.bg, които предлагат очила, изработени с дървена рамка.
- „Мобилно приложение на 2016 година“ стана eSky, които предлагат онлайн покупка на самолетни билети.
- „Добра практика / социална отговорност“ - Ozone.bg за техния 24/7 съпорт център към онлайн магазина им.
- „Дизайн и ползваемост“ - статуетката беше връчена на eSky.bg. Техният проект използва нови похвати и течения в потребителското преживяване и дизайна.
Специалната награда на журито отиде при пекарната Take-a-kake.eu, които продават прясно приготвени кексчета чрез онлайн поръчка. Проектът показва как един сравнително малък и локален търговец решава да заложи на професионална платформа и консултанти, за да развие своя бизнес.
След едноседмично онлайн гласуване потребителите определиха кой взима и статуетката за Награда на публиката - тя отиде при eSky.bg.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!