К ак работи програматик рекламата и как можем да извлечем максимални ползи от нея? Защо програматик промени дигиталния рекламен пазар и как точно се измерва ефективността? Ако си задавате тези въпроси и искате да се наредите сред най-добрите програматик експерти в България, трябва да се запишете на Advanced Programmatic Master Class, организиран от IAB България.
На обучението ще разберете какво е програматик, кои са основните части на програматик екосистемата, какви са видовете сделки, как се събират данни и ще видите конкретни примери от различни видове индустрии. Курсът включва и практически занятия.
Курсът е двудневен, а лектори са Благовест Йорданов, продуктов мениджър на Sravni.bg и AdWise в Нетинфо, Емил Олованов, регионален мениджър за Балканите на Crimtan Bulgaria и Милена Мишинева, Chief Data Officer в Dentsu Aegis Network Bulgaria.
Повече информация можете да видите тук
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!