П ървата асоциация с мобилни приложения винаги са социалните мрежи и чат услугите. Доклад на анализаторската компания Flurry обаче Flurry обаче показва постепенно обръщане на тази тенденция, съобщава специализираният блог TechCrunch. Оказва се, че потребителите прекарват по-малко време с тези мобилни приложения спрямо други.
Нов троянски код за Android има невиждани способности
Потребителите на iOS харчат над 100 млн. долара на ден
Докладът показва, че средно през 2017 г. цялата активност с мобилни приложения се е увеличила с 6%. Средно потребителите прекарват по над 5 часа на ден в някакво взаимодействие със смартфоните си.
Кук: Хората не обърнаха внимание на батериите
Темпът на увеличението се забавя, което според анализаторите означава, че потребителите достигат предела на времето, което могат да отделят за смартфоните си. А това означава, че вече започват да приоритизират определени типове приложения за сметка на други.
В резултат, "лайфстайл" приложенията регистрират 40% спад на времето, което потребителите прекарват с тях. Мобилните игри са вторият голям губещ с 16% по-малко прекарано време. След това следват приложенията за персонализиране, за фотография и спорт. Всяка от тези категории губи по 8% прекарано време.
Използването на смартфон носи щастие, казват учени
Кои са големите печеливши? Най-голям е ръстът на приложенията за мобилно пазаруване - 54% повече прекарано време с тях от потребителите. На второ място са приложенията за музика и забавление с 43% ръст. Те са следвани от приложенията за бизнес и финанси с 33% скок. Практичните приложения за продуктивност и приложенията за новини и списания записват по 20% ръст за всяка категория.
Според Flurry все повече потребители се чувстват достатъчно спокойно, за да плащат през мобилно устройство. Платформите за мобилни плащания като Apple Pay и Samsung Pay също дават по-голяма увереност и спокойствие на потребителите.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!