Motorola е легендарно име при мобилните телефони, макар и през последните години да е доста по-назад в класациите по продажби. Собственикът ѝ Lenovo Mobile Business иска да промени това и планира голямо завръщане, съобщава GizmoChina.
Президентът на Motorola Серджио Буниак иска да позиционира Motorola поне на трето място в света. Той казва, че компанията е успяла да запази третата си позиция в Северна и Латинска Америка и сега иска да постигне това и в другите региони по света извън Китай.
Вътрешното име на плана е "Проект Гладиатор". Той предвижда три големи промени в стратегията на Motorola. Първата е по-голяма фокус над регионите, различни от двете америки. Досега компанията предпочиташе метода на концентрация, а сега на практика ще прави обратното и ще се стреми да се разгърне максимално.
Втората стъпка е повече внимание към смартфоните от висок ценови клас. Ще има по-голям фокус и върху партньорствата с други компании като Pantone и Bose. Трето е промяна в аудиторията. Основните клиенти ще са от Gen Z, дамите и бизнес потребителите.
Бъдещето на Windows: AI, облаци и още AI
Стратегията вече се прилага, като дава резултати. Доставките на Moto Razr 40 например са 5 пъти повече спрямо предшественика му. Активираните смартфони на компанията за фискалната 2023-2024 г. са с 12% повече, като се увеличават и приходите от Азия и Европа, Близкия Изток и Африка.
Android ще засича, ако откраднат смартфона ни
Google пуска най-голямата промяна за търсачката си
Разбира се, Motorola няма да пропусне и важните тенденции. Една от тях е изкуственият интелект, който ще има по-голяма роля в смартфоните на компанията.
Microsoft показа новия клас AI компютри с Copilot+
Google внедрява повече AI и в Android
Не пропускайте най-важните новини - последвайте ни в Google News Showcase
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!