Р екламите в социалните мрежи на Meta скоро трябва да станат по-разнообразни и креативни. Компанията обяви, че пуска генеративен изкуствен интелкт за своите рекламодатели.
Meta иска компаниите да използват генеративния AI, за да подобрят качеството на рекламите си, а не да заливат хората с още повече обяви. Първоначално компанията пуска три функции, като с времето щ има и още.
Първата позволява на рекламодателите да разнообразят рекламите си, като генерират повече фонови изображения за продуктите си. Втората дава възможност за по-бързо и лесно редактиране на кадрите според различните формати - за новинарския поток в профилите, за Reels клиповете и т.н. Технологията ще позволява и по-бърза преработка на налични ресурси и използването им за нови цели.
Как ще разберем дали AI ни лъже
Разбира се, ще има и възможност за генериране на текст. Алгоритъмът ще предлага до 6 версии на рекламни послания, които ще са на базата на оригиналния тект, подаден от рекламодателя. Системата ще може да използва и различни комбинации от посланията по време на рекламните кампании, за да види кои са по-ефективни.
Голям ръст на фалшивите клипове със знаменитости
Мъск за имплантите: Ще намалят риска от AI
Meta казва, че вече е тествала новите функции с малък брой рекламодатели. Експериментите са показали, че генеративният изкуствен интелект са спестили поне по 5 часа работа на седмица и тепърва има още доста място за оптимизиране и подобряване на процесите.
40% от служителите трябва да научат нови умения
AI на Microsoft може да генерира протеини
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!