AC Nielsen Netherlands придоби 51% от акциите в Mediaresearch.
Стратегическото партньорство ще ускори и разшири разпространението на висококачествените чешки технологии, а също така ще подкрепи и текущите проекти на компанията, по-специално на чуждестранни пазари.
Admosphere (UK) Ltd. продължава да притежава останалите 49% от акциите в Mediaresearch.
Досегашната стратегия на Mediaresearch няма да бъде променяна.
В съответствие с постигнатото с споразумение, компанията ще продължи да развива чешките технологии, като при това ще запази фокуса на дейността си и гамата на предлаганите продукти.
В допълнение стратегическото партньорство ще даде възможност на Mediaresearch, а така също на нейните настоящи и бъдещи клиенти, да работят с технологиите и продуктите на Nielsen.
В Чехия ще развиват дейност и ще предлагат взаимно допълващи се услуги две от сестринските компании в холдинга – AC Nielsen CR, която ще фокусира дейността си основно в областта на ритейл-мониторинга и Mediaresearch, която до края на годината ще се преименува на Nielsen Admosphere.
Всички дружества от групата на Mediaresearch, в които компанията притежава мажоритарен дял, стават част от международния холдинг Nielsen.
Това са компаниите Admosphere, Adwind Software, Prime Time, Mediaresearch Slovakia и Mediaresearch Bulgaria.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!