М ного от новите собственици на автомобили не обръщат внимание на високотехнологичните екстри в тях, защото те ги объркват, установи американско изследване, цитирано от в. "Дейли мейл".
Изследването, направено от компанията "Джей Ди пауър", повдига въпроса дали авомобилопроизводителите не изпреварват времето с високите технологии, които предлагат. Те добавят всякакви автоматични системи в колите за всичко – от заключването през връзката с интернет до паркирането. Шофьорите обаче нямат нужда от много от тях.
Резултатите от изследването показват, че 20 процента от купилите си нов автомобил не са използвали половината от технологичните екстри в него
след три месеца – период, за който се смята, че те трябва да са разучили всичко.
В тази категория попадат възможностите за резервация на билети и хотели, информацията за ресторанти и бензиностанции по маршрута, рутерите, които осигуряват безжичен интернет. Над 40 процента от анкетираните не ги използват. Системата за автоматично паркиране пренебрегват 35%.
Това означава, че хората плащат все повече за ненужни технологии.
Много шофьори, особено от поколението на 21 до 38-годишните, разчитат повече на смартфоните си, отколкото на автомобила за любимите си апликации или да търсят услуги.
Технологиите, които харесват най-много собствениците на нов автомобил, са предупредителната система за сляпата зона, помощникът за паркиране, системите за избягване на удар.
Изследването е обхванало 4200 собственици на нови автомобили от април до юни.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!