„Вайбър“, едно от водещите в света приложения за чат и телефония по интернет, обяви, че открива в България свое представителство за Централна и Източна Европа.
Първоначално усилията на компанията ще са насочени към България, Гърция, Сърбия и Унгария, които са водещи пазари от гледна точна на статистиката и потенциала за развитие на 27-милионната база от потребители в региона.
В момента „Вайбър“ има повече от 600 млн. потребители в света.
Генерален мениджър за Централна и Източна Европа става Атанас Райков,
който се присъединява към компанията след 10 години опит в един от телекомите у нас. Там той е отговарял за търговската стратегия по отношение на мобилните услуги и услугите с добавена стойност, както и за разрастването на местната екосистема за стартъп бизнеса в страната.
„Наблюдаваме изключителен ръст в държавите от Централна и Източна Европа и искаме да надградим постигнатото като въведем локализирана маркетингова стратегия и съдържание за милионите потребители на „Вайбър“ в региона“, коментира Марк Харди, главният маркетингов директор на компанията.
Като част от стратегията си на взаимодействие с потребителите, „Вайбър“ постоянно създава нови и развлекателни функции за тях – от разнообразни забавни колекции стикери до дискусии в реално време, т.нар. „публични чатове“ (Public Chats), които дават възможност на потребителите да следят и взаимодействат с известни имена от шоу бизнеса, спорта, музиката и други.
Така например потребителите могат да последват публичния чат на Gong.bg,
в който от днес могат да следят най-интересните новини от света на спорта и коментарите към на журналистите от медията. За да направят това, потребителите трябва да кликнат на иконката с публични чатове в горния десен ъгъл.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!