Отдавна не е достатъчно просто да имаш сайт. В стремежа си да бъдат шик и да предлагат все повече услуги, сайтовете рискуват да станат прекалено сложни и неразбираеми за хората. Така намалява ползваемостта им (usability).
Когато говорим за сайтове, отваряни през мобилни устройства, стремежът на медиите да задържат потребителите си е още по-голям. В същото време желанието на самите потребители да си свършат бързо работата на сайта и да го затворят, е още по-силно. Защо става така и как да ги накараме да останат?
Отговор на този и други въпроси по темата за мобилните устройства и хората, ще получите на конференцията за UX дизайн и ползваемост, UX Sofia, на 25 и 26 май.
"Без да искате можете да ядосате потребителите си, като ги заливате с информация и не уважавате вниманието им! Най-ужасното нещо е да ги прекъсвате!", казва Конрад Албрехт-Бюлер, дизайнер на потребителски интерфейси от VMWare, лектор на събитието. От него ще разберете как да грабнете вниманието на потребителите, без да ги загубите?
Всички търсим бърз достъп до важната информацията през мобилната мрежа. Осигурете го, не шумете излишно! "Създавайте съдържание, което убива, а не убивайте потребителското изживяване с излишен шум", казва Ерик Рийс, партньор във FatDUX Group. На конференцията той ще даде примери за това как се пише убийствено съдържание?
Любопитни ли сте за повече информация? Следете събитието във "Фейсбук" или "Туитър". Запазете своето място на семинара по ползваемост UX Sofia.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!