"Андроид" (Android), "Уиндоус" (Windows), "АйФон" (iPhone), и "БлекБери" (BlackBerry) телефоните са много еднакви на пръв поглед, но в действителност потребителите, които ги избират, се различават много помежду си, коментират анализаторите на Digitaltrends.
Ако погледнем силните и слабите страни на всяка една от платформите, може би ще може да се определи какво привлича хората към всеки тип телефон.
Първата стъпка, за да бъдете щастливи с покупката на един продукт, е той наистина да ви харесва и да отговаря на вашите нужди.
Например, ако става дума за избор на нова кола, не бихте си купили двуместен автомобил ако сте широко скроен човек, който обича шумните компании, защото не бихте били в състояние да возите приятелите си с вас.
По подобен начин, ако искате да сте щастливи с телефона си, трябва да помислите и да направите такъв избор, че покупката да съответства на характера ви, така че телефонът да е удобен и практичен за вашето ежедневие.
Android потребители
Android смартфоните са технически най-модерните устройства от този тип.
Повечето приложения са безплатни и това ги прави подходящи за онези потребители, които не разбират много от технологии, но желаят да се научат на базата на опита и практиката.
Ако трябва да измислим мото за тях, най-много ще им подхожда "Да живее различието".
BlackBerry потребители
BlackBerry прави няколко неща много добре, едно от които са PDA функциите, но не предлага много, когато става въпрос за приложения за лична употреба. По тази причина, телефонът се купува най-често от фирми.
Като цяло BlackBerry потребителите са съсредоточени върху работата си. Те обичат усещането за сигурност и вярват, че всяко нещо трябва да си стои на мястото.
Животът не е за игра, а за печелене на пари. За тях най-вероятно ще подхожда именно мотото "Времето е пари".
iPhone потребители
iPhone има елегантна външност, пълен е с повече приложения, отколкото всяко друго устройство. iPhone потребителите са повече ориентирани към принадлежност към дадена група, и не желаят да се занимават с разучаването на различни технологии.
Те очакват нещата да работят, обичат да се забавляват с телефона си, но още повече обичат да се показват пред останалите. Те искат да се открояват и да са различни.
Ценят качеството, и са готови да платят за него. Тяхно мото вероятно е "Време е за купон!"
Windows Phone потребители
Windows Phone се слави със своята бързина при отварянето на ключови приложения, както и с интеграцията с всички познати приложения и екстри на Windows системите.
Windows Phone потребителите са привърженици на скоростта и ефективността.
Те не искат да губят време за обучение, за да вършат ежедневните си работи, и не ги е грижа, че не изглеждат като всички останали. Не се стремят да бъдат различни, но все пак са.
Те търсят и купуват качество, но наблягат на изчистения дизайн.
Като цяло, за тях можем да кажем, че са по-забавни от BlackBerry потребителите, по-независими от iPhone потребителите, и по-малко толерантни към промяната от Android потребителите. Личното им мото най-вероятно е "Умереност във всичко".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!