"Скайп" (Skype.com) обяви, че започва да показва рекламни банери по време на гласовите разговори между потребителите си.
Рекламата ще се показва в прозореца на разговора по време на гласово повикване без видеовръзка. Тя ще се вижда само под Windows, и то от потребители, които използват "Скайп", без да са закупили кредит за IP телефония, или пък ако кредитът им е станал нула.
Банерът няма да повлияе на качеството на връзката, твърдят от компанията.
Самата реклама ще бъде без звук, а размерът на банера няма да се променя.
От март 2011 г. "Скайп" има и реклама, която се появява в главния прозорец при стартиране на програмата.
"С удоволствие ви представяме новия ни рекламен формат, който е още една възможност за маркетинг специалистите да стигнат до хиляди потребители онлайн.
По време на връзката потребителите ще виждат съдържанието и то може да стане нова тема за разговор, например" смятат от "Скайп".
Компанията, която миналата година беше придобита от "Майкрософт", но запази оперативната си самостоятелност, подчертава, че ще използва данни като възраст, пол и местоположение на потребителите си, за да им показва по-фино насочени рекламни съобщения.
Относно бъдещите си планове, от "Скайп" заявиха намерението си да увеличат четворно потребителите си - от около 250 млн. сега до 1 млрд. души.
За да се изпълни тази цел, от най-голямо значение ще са потребителите на мобилен интернет, а също и партньорствата като това с "Фейсбук".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!