На 14 и 15 юни лидерите от FMCG, автомобилния, финансовия и др. основни сектори ще говорят за интернет, заедно с водещите експерти от бранша, в "Рейнбоу Плаза", София.
След часове изтича възможността за регистрация с отстъпка за Webit Bulgaria Summit - събитието, което ще разкрие успешните онлайн практики и цифри от българския бизнес, представяйки примери от конкретни индустрии и лидери в бранша.
Организаторите от е-Академия събират водещи местни и световни експерти от различни сфери в дискусия за влиянието на интернет и технологиите върху бизнеса, частното и държавното управление.
Как интернет променя основните индустрии е онова, което ще споделят световни и български експерти, представители на финансовия сектор, банките, застрахователния бизнес, търговията с бързооборотни стоки фармацевтичната промишленост и здравеопазването, автомобилната индустрия.
Президентът Росен Плевнелиев ще разкаже повече за ролята на държавата в развитието на онлайн бизнеса, както и плановете за електронно правителство.
Специално внимание през първия ден ще бъде отделено на финансовия сектор. Сред лекторите е главният изпълнителен директор на "Уникредит Булбанк" Левон Хампарцумян. В дискусията с конкретни примери за застрахователния бизнес и нуждата от ефективно електронно обслужване ще се включи и г-ца София Христова, директор онлайн застраховане на "Дженерали" България. Сред лекторите е още и Красимира Райчева, мениджър на Visa Европа за България, която ще говори за бъдещето на платежните инструменти.
Сред останалите лектори и панелисти са изпълнителният директор на "Мобилтел" Андреас Майерхофер, Марта Клепка, директор Глобален ПР и Комуникации в Gemius, Луис Франко, вицепрезидент международни бизнес операции в Survey Monkey, Тимотей Гала - HTTPool, Даниел Кнап - директор Рекламни анализи към IHS Screen Digest, Пол Армстронг - директор Социални Медии в Mindshare, Одисеас Додикас - главен изпълнителен директор на Thinkdigtal.
С успешни примери и мнения на експерти ще бъдат обсъдени FMCG сектора и фармацевтичната индустрия, както и онлайн позиционирането, комуникацията с клиентите, ефективните онлайн продажби и маркетинг кампании.
Участие през първия ден ще вземат и бранд мениджърите на "Тойота" и "Порше" България Александър Григоров и Деню Бостанджиев, които ще обсъдят развитието на автомобилния сектор в условията на засилена конкуренция и начините, по които компаниите могат да се преборят с негативните ефекти от кризата чрез успешно онлайн присъствие.
Webit България се провежда с подкрепата на Мтел, Уникредит Булбанк, Дженерали България Холдинг, ThinkDigital, EURid и Суперхостинг.БГ.
"Нетинфо" е медиен партньор на събитието.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!