О т Apple заявиха, че се извиняват на клиентите, чиито телефони са били деактивирани след ремонт в неоторизирани сервизи и че имат решение за проблема.
Редица потребители се сблъскаха с казуса наречен „Error 53“ - айфоните им да спрат да работят, след ремонт извън сервизите на компанията.
Според Apple става въпрос за „мярка за сигурност“, предприета за предотвратяване измамни транзакции.
Грешката с номер 53 се появява, когато устройството не премине стандартен тест за сигурност, предназначени да гарантира, че скенерът на пръстови отпечатъци работи правилно.
Днес от компанията съобщиха: „Извиняваме се за причиненото неудобство, това е фабричен тест и няма за цел да засегне клиентите“.
Тези от тях, които са платили за подмяна извън гаранцията на тяхното устройство заради въпросната грешка, трябва да се свържат с отдела за потребителски въпроси - AppleCare, за да им бъдат върнати дадените суми.
А нова актуализация на операционната система iOS вече позволява на клиентите да възстановят софтуера на телефона си след „Грешка 53“, използвайки компютър или Mac.
Срещу компанията беше заведено дело от базирана в Сиатъл адвокатска кантора заради проблема. Това не са първите легални действия срещу Apple. Технологичният гигант наскоро беше глобен с 318 млн. евро от властите в Италия за укриване на данъци.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!