С нощи - 17 ноември, за втора поредна година се проведе конкурсът "IAB MIXX Awards", който отличава най-доброто от света на интерактивния маркетинг.
Агенции и топ компании представиха иновативните си проекти за рекламиране чрез дигиталните технологии, а общността на новите успели обмениха опит и идеи за това как би могъл да се разшири бизнесът у нас с предложения за по-иновативни и смели реализации на идеи.
Вижте още:
Ръководство на дигиталния успех
MIXX от награди и интересни лекции
Организатор на престижните награди за дигитален маркетинг е "Интерактив адвъртайзинг бюро България" (IAB Bulgaria).
Председател е Христо Христов – изпълнителният директор на „Нетинфо”. Според него онлайн бизнесът става все по-важен в медийния пазар.
"Реално всеки, който иска да прави бизнес след 2020 г., когато хората ще бъдат вече само на мобилните си телефони, трябва да започне да прави онлайн кампании, мобилни кампании, видео кампании", споделя той.
Повече, вижте във видеото горе
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!