В началото на 2013 г. Aegis Media лансира на българския пазар CCS & CCS Planner - нова и уникална за българския пазар система за проучване на потребителските нагласи, чиято основна цел е да усъвършенства процеса на комуникационно планиране и да предостави на клиентите на агенцията оптимални възможности за медиен микс спрямо нуждите на кампаниите.
CCS (The Consumer Connection System) e система от научни изследвания, възгледи и инструменти за планиране, чиято цел е да обвърже потребителите и продуктовите категории чрез реализуеми медийни и комуникационни практики.
Задълбоченото медийно и маркетингово проучвание, засягащо начина на живот и нагласите на потребителите, обхваща над 3000 респонденти в България.
Данните от изследването са представителни на национална база за населението на възраст между 15 и 64 години.
Проучването е фокусирано върху съвременния начин на живот, медийното поведение, личните нагласи и взаимовръзката между потребителите и всички възможни рекламни платформи, които съвременният начин на живот предлага.
CCS предоставя единен източник на информация за потребителските нагласи и медийно поведение на целевите групи, което гарантира възможността да бъде постигната висока медийна ефективност чрез успешно таргетиране на комуникационните кампании.
CCS изследва ефективността на повече от 50 медийни и комуникационни канала в България, включително дигитални и иновативни медии и събитиен маркетинг.
Според Мария Грашнова, СЕО на Aegis Media за България: "CCS е израз на фокусираната върху потребителите философия, която прилагаме в процеса на стратегическо и комуникационно планиране. Съчетан със задълбоченото познаване на брандовете и продуктовите категории на нашите клиенти, този подход превръща специфичните потребителски сегментации в конкретни, реализуеми комуникационни концепции".
Лансирано преди 12 г. във Великобритания, CCS проучването днес се ползва от офисите на Aegis Media в повече от 40 държави по цял свят. В България Aegis Media е представена от комуникационните агенции "Карат" и "Визеум".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!