Н а специална церемония бяха връчени отличията за най-добри онлайн кампании в България. IAB MIXX Awards се проведоха за втора поредна година, като на събитието присъстваха 280 души, занимаващи се с дигитален маркетинг и представители на агенции, медии и рекламодатели.
97 са кандидатурите в IAB MIXX Awards 2016
Ръководство за дигитален успех
Членовете на журито – Жюстин Томс (ABC Design&Communications), Зоран Арсовски (Progress), Георги Малчев (xplora.bg), Георги Гавазов (Saatchi&Saatchi) Петя Пандулева (OLX България), Юлия Атанасова (Crimtan) Катя Тодорова (Memotion) представиха най-добрите рекламни кампании от света за изминалата година, които са оставили най-ярка следа.
На събитието бяха представени социални и арт проекти, сред които grajdanite.bg, uspelite.bg, RadioFamily и кампанията на изложбата „Образ и подобие“.
Във всички 7 категории журито излъчи по трима финалисти:
Mobile:
Агенция Knoway с кампанията Bushmills 360 за Avendi – победител
Btv Media Group и Зенит ОптиМедия за кампанията Портретен мобилен банер на Молсън Коорс Брюинг Къмпани
Aгенция Xplora BG с Лятна Кампания за потребителите на Черноморието за Валмарк България
Social:
ALL Channels|Interaction с кампанията Социалният Крадец за Загорка АД - победител
ALL Channels|Interaction с кампанията Крадецът Social за Загорка АД
ALL Channels|Interaction с кампанията Discovery channel: Кралете на дивото за Discovery Networks
Video:
NEXT –DC с кампанията Jack Daniel`s –Holiday Songs за Браун-Форман България ЕООД - победител
ALL Channels|Interaction с кампанията Гараж:Musicless за радио Z-Rock и предаването Гараж
Knoway с кампанията SOS Приятел за SOS Детски селища
Direct Response and Lead Generation:
ALL Channels|Interaction с кампанията Крадени новини за Загорка АД
Knoway за кампанията Капитана говори за Авенди
Knoway с кампанията SOS Приятел за SOS Детски селища
Branded Content:
NEXT –DC с кампанията Jack Daniel`s –Holiday Songs за Браун-Форман България ЕООД - победител
NEXT –DC с кампанията Heineken –The Jigsaw за Загорка АД, бира Heineken
Knoway за кампанията Капитана говори за Авенди, ром Capitan Morgan
Cross Media Integration:
Metrics DS и Ogilvy с кампанията Балкон Турист за ИКЕА - победител
ALL Channels|Interaction Interaction с кампанията MADE IN BG за Discovery Networks
Knoway с кампанията SOS Приятел за SOS Детски селища.
Brave са:
ALL Channels|Interaction с кампанията Социалният Крадец за Загорка АД - победител
ALL Channels|Interaction с кампанията Крадени новини за Загорка АД
NEXT –DC с кампанията Heineken –The Jigsaw за Загорка АД, бира Heineken
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!