Запазената марка на IAB България (iabulgaria.bg), националният IAB Форум България (forum.iabulgaria.bg) за дигитален маркетинг, се очаква да събере на едно място повече от 500 професионалисти в сферите маркетинг, реклама, медии, ПР и комуникации, изследвания.
Събитието ще се проведе на 14 март 2012 г. в Кемпински Хотел Зографски, София.
Програмата на форума, оформена около тематичните акценти дисплей и мобилна реклама, и измерване и ефективност в Интернет, включва презентации от водещи експерти от М-Тел, Nielsen Online и IQ mobile, както и от представители на националните IAB асоциации от България, Великобритания и Полша.
IAB Форум България ще предостави на маркетинг и рекламните специалисти възможност да видят и чуят резултатите от конкретни изследвания за ефективността на дисплей и видео рекламата, данни за мобилното потребление в България, както и тенденциите и добрите практики в мобилния маркетинг в Централна и Източна Европа.
На събитието за първи път ще бъдат обявени и резултатите от националното проучване за приходи от онлайн реклама за 2011.
"Вярвам всички са любопитни да разберат какъв е ръстът на онлайн пазара за 2011, какви са темповете на нарастване спрямо 2010, какво се случва с пазара на Интернет реклама и кой тип реклама държи първото място. Предварителните резултати са вече готови, но ще изчакаме IAB Форум, за да ги разкрием пред най-подходящата аудитория. Ще анонсираме и ТOП рекламодателите за 2011 г. в Интернет ", сподели Лазар Малаков, лидер на работна група "Проучвания" в IAB България.
"IAB Форум България е водещ проект за сдружението ни. Стремим се участниците във форума да чуят и видят най- новото в света на дигиталния маркетинг, да почерпят от чуждия опит и добрите български практики.
Важно е да споделим успешните български проекти и практики. Така можем да сравним развитието на българската дигитална индустрия спрямо други европейски държави и да се обединим върху бъдещите си цели", допълни Жанет Найденова, председател на УС на IAB България.
Ексклузивен спонсор на събитието е М-Тел, генерален спонсор - Nielsen Online, основен спонсор - СуперХостинг.БГ, а спонсори - Изи Онлайн, Победа и ESET Mobile Security.
"Нетинфо" е партньор на събитието. Сред партньорите са и Асоциация на рекламните агенции- България, Българска асоциация на рекламодателите, Българска уеб асоциация.
Сдружение "Интерактив Адвъртайзинг Бюро България" (IAB Bulgaria) е лицензираният представител на Interactive Advertising Bureau за страната и асоцииран член на IAB Europe.
IAB България има 25 члена, сред които медийни групи; медийни и дититални агенции; доставчици на услуги.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!