О братно на очакванията, че ще представи мини версия на своя таблет Surface, „Майкрософт“ направи точно обратното – показа третата версия на устройството си,
което се оказа не седем и половина-, а 12-инчово.
В този формат, а и с по-сериозни процесори, таблетът вероятно ще отговори най-сетне на обещанията на предходните две версии – да бъде заместител на „истинските“ машини за работа.
Батерията на новия модел, по уверенията на производителя, издържа до 10% по-дълго.
Екранът му е 2,160x1,440 пиксела, а съотношението между страните е 3:2. Устройството е с дебелина 9,1 мм и както при предишните версии отново ще има капак-клавиатура в ярки цветове.
От „Майкрософт“ подчертават, че
новият Surface е предвиден като реална замяна на лаптопа.
„Имаме за цел да създадем нови продуктови категории и да засилим търсенето за цялата ни екосистема“, коментира шефът на компанията Сатя Надела.
Данните на IDC обаче сочат, че досега таблетът на „Майкрософт“ не се радва на особено голям успех и по продажби го водят не само „Епъл“ и „Самсунг“, но също така „Асус“, „Леново“ и „Амазон“.
Пазарният дял на Surface е само 1,5 % в глобален план.
Надела, цитиран от Би Би Си, обаче твърди, че на това не трябва да се обръща голямо внимание, защото целта пред компанията е не да се конкурира при таблетите, тъй като новият Surface трябва преди всичко да е изкушаващ за PC-потребителите.
Най-евтиният Surface Pro 3 е с цена 799 долара.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!