"Леново" (Lenovo.com) зае лидерската позиция на пазара на персонални компютри в България, сочат данните за първото тримесечие на 2013 г., публикувани от независимата компания за пазарни проучвания Ай Ди Си (IDC.com).
Проучването показва, че през първото тримесечие на 2013 г. "Леново" бележи ръст от 6% на годишна база и вече заема пазарен дял от 17,4% на българския пазар, който собствено спада с 10,5% на годишна база.
"Леново" бележи този забележителен резултат на фона на пазар, който се свива. Това постижение не е изненада за нас, тъй като през последната година непрекъснато бяхме много близо до лидерската позиция", каза Владислав Иванов, който отговаря за продажбите на потребителски устройства в "Леново"- България.
Компанията цели превръщане в глобален лидер в "PC+" ерата - тази на персонални компютри, таблети и смартфони. За момента "Леново", развиваща дейност в над 160 страни, е вторият по големина производител на персонални компютри в света.
Продуктовата линия на компанията включва марката Think за бизнес клиенти и продукти за крайни потребители под марката Idea, както и сървъри, работни станции, таблети и смартфони.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!