Днес хората в уеб искат с един поглед да намерят търсената информация бързо и да се махнат от страницата, казват специалистите от първата организация в България, предлагаща професионални услуги по ползваемост в уеб среда "Лукрат" (Lucrat.net).
Често хората просто се закачат за ключови думи и това решава съдбата на съдържанието – ще бъде ли прочетено до край или ще го минат по диагонал.
"Един текст за уеб е готов, когато от него няма какво повече да се маха",
казват експертите по ползваемост.
Това твърдение, обаче скандализира SEO гилдията и хората, които оптимизират за търсачки.
Те твърдят, че трябва да има богато съдържание с ключови думи, за да ни намира и "обича" Гугъл и показва именно нашата страница на челни места в резултатите от търсене.
"Текстът за уеб не бива да съдържа прилагателни",
твърдят професионалистите, а главно факти.
Но тук идва логичнияt въпрос: "Kак да текстът да бъде атрактивен и интересен за читателите, ако няма красиви думички?
Тези противоречиви въпроси и мнения са основна тема на Съдържание за уеб – на живо. В рамките на един ден, 10 ноември майстори в уеб занаята ще сблъскат гледни точки и ще търсят точната пропорция от атрактивност, лекота, ключови думи и графични средства, за да напишат рецептата на съдържанието в уеб.
Събитието се случва на 10 ноември 2011, в зала Александър на хотел "Радисън" и все още има свободни места за регистрация за всички, които пишат за уеб или искат да започнат да го правят.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!