И ма много видове рекламни кампании и формати, които в повечето случаи целят едно и също. Важно е обаче как ще постигнеш тази цел и какво послание ще оставиш у хората, след като изгледат твоята реклама.
Едни от най-добрите реклами в последно време идват от големите компании, които имат възможност да си позволят нещо по-различно, нещо смислено, коментира Luba6ky в Smartnews.bg.
Такава е и последната кампания на Samsung, която рекламира специализиран център за клиенти с увреждане на слуха. Клипът обаче оставя и послание за света, който ни заобикаля и хората в него – онези, които го усещат различно от нас.
Във видеото по-долу ще видите как екипът на рекламната агенция Leo Burnett и този на Samsung започват едномесечна подготовка на цяла група от хора, които в поредица от ситуации ще комуникират с момче, което има увреждане на слуха.
В продължение на месец хората са били обучавани на езика на глухонемите, а техници са поставяли скрити камери, за да може да запечатат всяка една реакция.
Видеото говори само за себе си. Но ако искаме да направим света една идея по-добър – за всекиго, без значение дали е различен или не – това зависи от нас. Помислете по този въпрос.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!