Н а 17-ти ноември ще се проведе второто поредно издание на престижните IAB MIXX Awards, което ще отличи най-добрите постижения в интерактивния маркетинг в България.
Наградите се провеждат по лиценз на световните MIXX Awards и са приети като най-категоричния показател за успех в света на дигиталните кампании.
И тази година отново ще има седем различни отличия.
Кандидатите ще се борят за приз в следните категории: “Direct Response and Lead Generation”, “Branded Content”, “Cross Media Integration”, “Video Campaign”, “Mobile”, “Social” и “Brave“.
„За втори път ще съберем на едно място най-добрите кампании в родното онлайн пространство и отново ще покажем, че диджитъл бизнесът у нас е на световно ниво“, твърдо заявява председателят на IAB България Христо Христов.
Той е убеден, че и на второто издание на конкурса ще се видят най-вдъхновяващите маркетингови решения в дигитална среда и ще се начертаят бъдещите тенденции в бранша.
Само след три месеца ще научим имената на най-иновативните и успешни онлайн кампании в нашата страна, а съвсем скоро ще станат ясни и имената на членовете на журито.
IAB е най-голямото глобално сдружение на медии и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес по света, фунциониращо в 43 държави.
Само в САЩ членовете на IAB са над 650 компании. Целта на сдружението е да налага стандарти в онлайн бизнеса и интерактивната реклама.
IAB Bulgaria е основано преди 8 години и към момента има близо 40 члена.
Сдружението организира събития за дигитална реклама и маркетинг, провежда специализирани обучения заедно с някои от водещите университети в страната и работи в сътрудничество със световната IAB организация.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!