И тази година IAB Forum София събира лидерите в дигиталната индустрия у нас. Събитието ще се проведе на 31 март в „Модерен театър“.
„Тази година очаквам да бъде един от най-интересните форуми на IAB България до момента“, казва Христо Христов, председател на IAB (Interactive Advertising Bureau) за страната ни и изпълнителен директор на „Нетинфо“.
Специално за форума в София тази година идва
и мениджърът „Стратегически партньори“ на „Гугъл“ Лина Лау, която ще говори за дизайна на мобилните сайтове и как създадените у потребителя положителни емоции стимулират всеки бизнес, особено в дигитална среда.
Най-обсъжданите тенденции –
решенията за мобилни устройства, значението на потребителското поведение и преживяване при досега с дадена марка, маркетинга чрез съдържание също са във фокуса на вниманието тази година.
Събитието събира лектори както от водещи български дигитални компании, така и от световни компании. Сред тях ще бъдат представители на „Нетинфо“, „Икономедия“, Shazam, „Софарма“, Crimtan, Grabo.bg, Pazaruvaj.com, Flipps и др.
Особено интересно ще бъде представянето на проучването DigiScope, което IAB Европа прави. То е както за България, така и за европейските държави и ще ни вкара в
дълбините на онлайн потреблението –
защо потребителите пазаруват онлайн? Какво очакват да получат, като добавена стойност? Сравняват ли цени, докато са физически в магазините? Кога гледат телевизия? Кога са на мобилните си устройства, споделя още Христов.
Ще си говорим и за резултатите на рекламния онлайн пазар, кои канали са се увеличили, кои са намалели, кои средства за рекламиране, видео реклама, mobile реклама, как се движат тенденциите, кои са хората и къде си харчат парите. Това е традиционното AdEx проучване, повдига още малко завесата преди самото събитие Христов.
Вижте какво още казва той пред Томислав Савов от Socialevo.net:
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!