На 5 март 2013г. IAB България ще събере в София българските специалисти в областта на дигиталния маркетинг и реклама, лидери на национални IAB асоциации, представители на сдружения на европейската дигитална индустрия и чуждестранни партньори на IAB.
Третото издание на IAB Форум България ще предложи всеобхватен подход към дигиталния маркетинг и реклама.
Събитието ще има пет конферентни панела, които ще търсят отговори на въпроси като:
- Кои са последните данни за българския пазар?
- Защо саморегулацията е важна и какво общо има с поведенческата реклама?
- Какво да включим в рекламния микс?
- Предстои ли битката на екраните?
- Успешни ли са новите рекламни формати?
- Какви са новостите в измерването на дигитални кампании?
Сред потвърдилите участие в събитието са: Алан Юро, президент, IAB Europe; Ендре Сомоги, управител, IAB Унгария; Йонел Нафтаналия, European Interactive Digital Advertising Alliance; Драгомир Григоров, директор "Бизнес развитие", Investor.BG; Ирина Поррузиан, търговски директор, Нет Инфо.БГ; и Чавдар Димов, директор "Изследвания", Икономедиа, както и представител на Nova TV / MTG Group.
Организаторите обещават още много интересни теми и лектори в програмата и канят всички да се възползват от възможността за регистрация на преференциална цена до края на 2012г.
Повече информация за програмата и потвърдилите лектори на събитието вече могат да се намерят на официалния сайт на IAB Форум България - iabulgaria.bg
Събитието се провежда с подкрепата на Девин.
Нет Инфо.БГ е златен медиен партньор на IAB Форум 2013
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!