HTC отбеляза ръст в продажбите за първи път от повече от три години. Това се дължи на факта, че тайванската компания започна да предлага много устройства от среден клас в развиващите се пазари като Индия, например.
Продажбите ѝ достигнаха 1,5 млрд. щатски долара за четвъртото тримесечие на 2014 г., което е първи скок от третото тримесечие на 2011 г., пише Владислава Колчева в Smartnews.bg .
През последните години HTC се бори да запази своя дял на пазара за смартфони, но постоянно отчиташе спад в продажбите, а и много кадри напуснаха компанията.
Тайванците многократно променяха своята стратегия, за да увеличат приходите, като залагаха ту на устройства от висок клас, ту на такива от среден и нисък.
По всичко изглежда, че последните са успели да привлекат най-много потребители и успяват да намерят своето място между останалите продукти на пазара – iPhone 6, разнообразните предложения на Samsung и евтините модели на китайските производители като Xiaomi.
За това тримесечие има увеличение и в оперативната печалба – 5,62 млн. долара, макар анализаторите да очакват загуби от 950 хил. долара, пише „Блумбърг“.
Този обрат не означава, че тайванците са успели да изплуват на повърхността, но показва едно по-светло бъдеще за тях, коментират от Smartnews.bg .
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!