Графика на Диджитал Флаш Ню Йорк (digitalflashnyc.com) показа, че броят на жените в трите
водещи социални мрежи е много по-висок от този на мъжете.
Представителките на слабия пол съставляват 64% от потребителите на "Фейсбук", 58% от хората в Туитър и умопомрачителните 82% от клиентите на
Пинтерест.
Техният брой е по-висок и при онлайн игрите, които някога бяха запазена
марка на безделните мъже.
Вземете за пример Зинга - социалната
платформа, отговорна за създаването на редица хитови игри във "Фейсбук".
Според Диджитал Флаш,
дамите на над 55 години прекарват повече време в
онлайн игрите,
отколкото мъжете на възраст между 15 и 24 и тези от 25 до
34 взети заедно.
Гугъл Плюс обаче продължава да бъде мъжки бастион, както и сайтът
ЛинкдИн.
Най-голяма разлика в половете има порталът Редит, където близо
84% от хората са представители на силния пол.
В отговор на новините Натали Китроеф от "Ню Йорк Таймс" отбелязва, че
социалните медии действително са "бъкани" с дами. Но бърза да изтъкне,
че мъжете не са изгубили доминиращата си роля, тъй като именно те
обръщат обстойно внимание на значимите теми като международните
отношения и политиката.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!