Тази сутрин потребителите на социалната мрежа "Фейсбук" (Facebook.com) са надминали психологическата граница от 1 млрд. души, похвали се съоснователят и изпълнителен директор на компанията Марк Зукърбърг.
В свой пост във "Фейсбук" Зукърбърг благодари на всички тези хора, които са предоставили на него и на малкия му екип честта да им служат.
"Да помагаш на 1 млрд. души да се свързват е невероятно. Това е нещото, с които съм най-горд в живота си", споделя той и уверява, че е отдаден на това "Фейсбук" да става по-добър всеки ден.
Да се надяваме, че един ден всички ще можем да се свържем и с останалата част от света, завършва Зукърбърг.
"Фейсбук" все твърди, че е социална мрежа, което "е безплатна и винаги ще остане такава". И тя все още е безплатна - освен ако поискате повече приятели да видят онова, което казвате, коментира Асошиейтед прес.
От вчера "Фейсбук" пробва в САЩ своя нова услуга,
позволяваща на потребителите да си платят, за да могат публикациите им да станат "по-видими", когато ги смятат за особено важни, отбелязва АФП.
"Спонсорираната" информация - като обява за продажба на гараж, благотворителна акция или съобщение за годеж - ще се появи на челно място в потока на новините, които вашите приятели виждат.
Новата услуга вече се тества от май, но в Нова Зеландия и още няколко други държави. От пролетта социалната мрежа предлага и подобна платена услуга, но насочена към компаниите.
"Фейсбук" има огромен брой потребители, но анализаторите продължават да изразяват съмнения в способността й
да се възползва от тази база, за да печели наистина
От миналата седмица мрежата предлага на членовете си малки подаръчета - засега съвсем скромни - но според анализаторите те могат да се окажат началото на платформа за електронна търговия.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!