„Фейсбук“ тайно разработва социална мрежа за бизнеса, която засега носи и логичното име „Фейсбук“ на работа“ (Facebook at Work), пише в. „Файненшъл таймс“.
Целта ѝ е да облекчи комуникацията с колеги, документооборота и други характерни за бизнеса дейности,
като заедно с това предостави на потребителите познатата среда на най-популярната социалната мрежа.
Основното предимство е, че дейностите, свързани с личния живот, и онези, свързани с работата, ще са отделени, но все пак комуникацията и за двете ще минава през едно и също място – именно „Фейсбук“.
Имайки предвид, че
човек обикновено прекарва най-много от времето през което е буден, в работата си и сред колегите,
това може да се окаже доста хитър ход на Марк Зукърбърг и компания,
Конкуренция не липсва – основната социална мрежа за бизнес свързани въпроси е „Линкдин“, а много полезни в документооборота и екипната работа върху един и също документ са услугите на „Гугъл“, като Google Drive, например.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!