Технологичната компания "Епъл" поддаде на обществения натиск и обеща да осигури безплатен панел на потребителите на новия iPhone 4, заради проблеми с качеството на сигнала на устройството.
Новата версия използва две антени, които са разположени като широк метален кант около устройството. Едната антена е за джиесем сигнала, а другата - за GPRS и Wi-Fi мрежите за пренос на данни. Те са разделени, но когато потребителят задържи апарата в долния му ляв край, те дават контакт помежду си и телефонът губи мрежа.
Компанията предлага допълнителни панели за апарата, които предпазват антените му от контакт и които досега можеха да се закупят на цена от 29 долара.
На специална пресконференция по повод оплакванията на потребителите изпълнителният директор на "Епъл" Стив Джобс обеща безплатното предоставяне на панелите на всички потребители на новото устройство.
Джобс подчерта, че проблемите с качеството на сигнала са характерни за цялата индустрия и допълни: "Ако не сте доволни преди или след получаването на безплатния панел, можете да върнете своя iPhone, ако е в добро състояние, в 30-дневен срок и ние ще възстановим парите ви".
iPhone4 излезе на пазара на 24 юли и само за първите три дни от него бяха продадени 1,7 млн. бройки.
Преди ден американските медии разпространиха новината, че високопоставен служител на компанията е предупредил Джобс за проблемите с антената на новия iPhone, но Джобс не обърнал внимание на думите му.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!