С безплатното приложение CellumPay смартфонът може да се превърне в мобилен портфейл, който да се използва за пазаруване и разплащане на сметки от разстояние. Приложението има версии за операционните системи iOS, Android и Windows.
Повече за мобилните разплащания и самото приложение разказват от CellumPay.
- Какво е мястото на мобилните разплащания сега у нас? Как си представяте ситуацията след пет години?
- Активното развитие на мобилните разплащания в глобален аспект е вече факт. България е част от глобалната картина и ние се радваме, че имаме възможността да сме съпричастни и участваме активно в процеса на представяне на такива иновативни услуги на локално ниво.
Мобилните разплащания в България са в съвсем начален етап на развитие. Развитието им е свързано обаче с категоричното налагане на смартфона като съвременно средство за комуникация. Мобилните разплащания и мобилното пазаруване са категоричната добавена стойност за всеки един смартфон потребител. Функциите и ролята на тази стойност ще нарастват прогресивно с времето.
В следващите 5 до 8 години смартфоните ще се наложат като едно от най-използваните средства за разплащане на сметки и пазаруване от разстояние в глобален аспект.
- Какво е основното предимство на мобилните разплащания?
- Крайният потребител пазарува и разплаща сметки от разстояние. Не е зависим от работно време на офиси и магазини, не търси място за паркиране или машина, от която да влезе в мрежата. Спестяват му се време, нерви и пари.
- Какво стимулира този пазар и защо CellumPay смята, че сега е моментът да влезе в България?
- CellumPay току що влезе на българския пазар, през януари 2013 г. Това е уникално приложение за мобилно разплащане, което работи ефективно и печели непрекъснато нови партньори и клиенти на локалния пазар. Моментът избра нас.
Ние сме първите, представили продукт от такъв тип, а тенденциите и анализите показват едно дългосрочно и стабилно развитие на тази индустрия - както в локален, така в глобален аспект. Първите винаги имат предимство.
- За какво основно смятате, че потребителите на подобна услуга биха я ползвали в България - електронно пазаруване, плащане на битови сметки?
- През лятото на тази година направихме едно официално проучване на пазара в тази посока. Оказа се, че българинът е готов и с удоволствие би ползвал подобна услуга в следните три основни области: плащане на битови и мобилни сметки, мобилно и електронно пазаруване.
- Един от най-важните елементи в цялата екосистема са обектите, в които може да се плащат стоки/услуги? Доколко отворена е тя? Могат ли потребителите да предлагат обекти?
- Потребителите са абсолютно свободни да споделят с нас предложения и мнения. С оглед на това ние сме изградили отворен контакт към клиента, осигурили сме комуникационни канали, като лоялната ни програма, например, която се ползва с голям интерес. Обратна връзка от клиентите ни получаваме в офиса си, от имейлите, по телефона, както в уеб и фейсбук страниците ни.
Екосистемата ни за работа с партньори е изцяло отворена. Към нас непрекъснато се присъединяват малки, средни и големи бизнеси от различни сфери на икономиката.
Търговската ни мрежа се развива прогресивно и това ще бъде непрекъснат процес в първите три години от навлизането ни на пазара. Заинтересованият към партньорство с нас просто трябва да се свърже с нашия офис и да отдели малко време за една работна среща, за да разбере как и по какъв начин бихме могли да бъдем полезни за неговата организация и бизнес.
Но моделът ни на работа е проактивен. Ние също активно търсим взаимодействие с потенциални партньори.
Винаги се стремим в нашите партньорства да предлагаме повече възможности за клиентите.
Например до 16 ноември продължава промоционалното пазаруване с 20% по-ниски цени при плащане с CellumPay на всички продукти и услуги, които се предлагат в Kolektiva.net.
Стимулираме клиентите и чрез лоялната ни програма "Пазарувай умно, печели умно!" Всеки, който пазарува и плаща чрез приложението CellumPay, може да печели всеки месец смартфон или голямата награда в края на годината - смарт телевизор. Подробности са предоставени на сайта на програмата Loyalty.cellum.bg.
Втората част на този разговор очаквайте следващата седмица.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!