С поред данни на IDG Enterprise 56% от малките и средните компании в световен мащаб планират или вече са внедрили в своите бизнес процеси Big Data технологии. Прогнозите са през 2015 г., пазарът да достигне 16,9 млрд. долара.
„Дигиталната трансформация на бизнеса се случва днес.
Все повече фирми използват Big Data (големи масиви от данни), на базата на които създават по-добри продукти и услуги, несравнимо по-успешни продажби и обслужване на клиенти, правят иновации и оптимизират маркетинг и рекламни бюджети“, казва Пламен Русев, сериен предприемач, инвеститор в технологични компaнии и основател на световната серия от събития Webit, част от които е CEEDS '15.
Най-голямата разлика между стандартните маркетингови проучвания, познати ни до момента, и „големите данни“ е всеобхватността, която „големите данни“ предлагат – от история на покупките и CRM данни до информация от социалните мрежи.
Водеща е нуждата от анализ на оперативните данни, данните за поведението на потребителите онлайн и анализ на транзакциите от системите за продажби. Това е и причината поради която бизнесът, който ги внедрява, става все по конкурентноспособен, докато другите губят пазарни позиции.
„Големите данни“, маркетинг и рекламни технологии и как те подпомагат развитието на малкия и среден бизнес са само част от акцентите на седмото поредно издание на CEEDS by Webit, което тази година ще се състои на 21 и 22 април в София.
Най-голямото събитие за дигиталните, технологични и медия/рекламни пазари поставя фокус
върху Централна и Източна Европа, а акцентът тази година ще бъде бъдещето на Европа и региона – специален гост на събитието и участващ в програмата тази година ще бъде вицепредседателят на Европейската комисия и комисар по Единни дигитални пазари Андрус Ансип, заедно с още над 100 от най-известните имена в технологичната, дигиталната, маркетинг и стартъп сцена.
„В България все повече професионалисти разбират, че това, което са правили с програми като „Ексел“ и др., е далеч от нуждите им днес. Възможността да работиш и анализираш огромни масиви от информация, в повечето случаи в най-различни формати води до много безсънни нощи на мениджъри от най-различни нива и направления в една фирма и няма да става по-лесно.
Затова идват на помощ технологичните решения, и както преди 7 години много малко хора в България разбираха за какво говорим, когато казвахме диджитъл, така днес има нужда да говорим и обясняваме както и дигитална трансформация и как тя прави всеки бизнес много по ефективен, конкурентен и успешен. Защо едни фирми се появяват на пазара и стават най-големите и успешни и защо други просто изчезват.
CEEDS'15 в София е за бизнеса, който не само че не иска да изчезне, а иска да бъде сред най-успешните –
независимо дали става дума за банки и финанси, здравеопазване, фармация, бързооборотни стоки, автомобилна индустрия или др. Независимо дали говорим за най-голямата фирма или за малък и среден бизнес – зъболекари, адвокати, търговци на дребно и други“, казва Пламен Русев
Tech Summit, Marketing&Innovation Summit, стартиращи компании и инвестиции ще бъдат трите основни сцени на събитието и тази година, а паралелно на тях в програмата са включени редица уъркшопи, няколко събития на технологични и дигитални компании.
Предвидена е и „Академия за вирусни кампании“ (GoViral Academy), в чиито различни тракове, създателите на съдържание (предимно видео), рекламодатели и разработчици ще получат практични насоки за това как да създадат вирусно съдържание и как да го монетизират.
Билети за събитието може да откриете на официалния сайт Webit.bg (местата са ограничени).
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!