Времето, което американците прекарват в социални мрежи, се е увеличило два пъти през последната година.
Проучване на "Нилсен Онлайн" показва, че само през април времето, отделено за ровене в подобни сайтове, се е увеличило с 83%.
С най-голяма популярност се ползвала социалната мрежа "Фейсбук" (Facebook.com), който в момента има повече от 200 млн. активни членове по света. Сред най-новите е папа Бенедикт ХVІ.
Няколко световни лидери също имат профил във "Фейсбук". Да се открие кой е истинският обаче може да бъде много трудно. Така например с името Барак Обама се представят шестима души. Името на съпругата му Мишел е използвано за регистрация повече от 10 пъти.
Общият брой минути, които американците прекарват месечно във "Фейсбук", се е увеличил със 700% през последната година. За миналия април той е 1,7 млрд., докато сега статистиката показва 13,9 млрд. минути.
Вторият по популярност сайт е "Май спейс" (MySpace.com). В него американските потребители прекарват по 7,3 млрд. минути месечно. Увеличението спрямо миналата година е близо 50%.
Blogger, Tagged.com and Twitter.com са на трето място по посещаемост.
"Това, което си струва да се отбележи за социалните мрежи е е колко бързо един сайт може да се разрасне и да придобие популярност, както и обратното - да се срине за много кратко време, когато потребителите се оттеглят", коментира говорителят на "Нилсен Онлайн" Джон Гибс.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!